V.O.S.A. - Vosí úl: Reportáže
Tak to jsme my, V.O.S.A. na podzim 2009 A tohle jsme my, V.O.S.A. na podzim 2012 VOSÍ ROJENÍ - Kopečkovic - Kopeček VOSÍ ROJENÍ - Mrazík - Baba Jaga VOSÍ ROJENÍ - Mrazík - Marfuša Dívčí válka - scéna s duchem V levé poledne - kankán V levé poledne - "Já ti dám stará!" V levé poledne - My jsme kluci od koltů... Červená Karkulka - toto je spíš vlk Jak to vidí ryby z vody - "... a pak s tím jede a jede ... " Pohádka v Dětském domově Nymburk - Lesní víla Pohádka v Dětském domově Nymburk - 2010 - bába Pohádka v Dětském domově Nymburk - 2010 - dědek Pohádka v Dětském domově Nymburk - 2010 - čertice Jak to vidí ryby z vody - "Nazdár kamarádi ..." A léta běží - Antónie a Berta Upečené štěstí - Čarobaba Gvendolína Upečené štěstí - Král Jonatán II. a vévodkyně Gvendolína

Navigace

Poslední články

Statistiky

žádný

Náhodník

Kalendář akcí

<< Březen 2019 >>
Po Út St Čt So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Žádné události.

Login via Facebook

Login via Facebook

Počí­tadla

Počasí

Hiearchie článků

Vosí úl: Reportáže

Z deníčku amatérského herce

V sobotu 20. února 2016 jsme hráli představení Dívčí válka od Fr. R. Čecha v Nučicích u Prahy. O jeho průběhu vám přinášíme reportáž, kterou si můžete přečíst po otevření tohoto článku.

V.O.S.A. válčila v rodišti K.J.Erbena

Erbenův MiletínPrvní prosincový víkend zavál naší divadelní společnost do města Miletín, rodiště slavného Karla Jaromíra Erbena. Pokud dostanete nabídku hrát v rodném městě tak významné osobnosti české kultury, jednoduše jí nemůžete odmítnout. Na tento výjezd jsme se „srazili“ 6. prosince ve 14:00 hodin u naší zkušebny.  Tedy až na jednu výjimku, neboť Tomáš (samozřejmě majitel největšího zavazadlového prostoru) měl lehké zpoždění. Po jeho příjezdu jsme naložili „všechny“ věci (vysvětlení později) a s vědomím náskoku, neboť jsme začínali až v 19:30, jsme se vydali na cca 60 km dlouhou cestu.

Cesta proběhla v pořádku, nikdo se neztratil, a nikoho nepotkal žádný defekt. Všichni jsme si libovali, jak nám to pěkně začíná. Po příjezdu do Miletína

Netradiční soustředění

SoutředěníNa divadelní soustředění obvykle vyjíždíme dost daleko, aby nikdo z nás neutíkal v průběhu domů. Tentokrát jsme se soustředili téměř za humny. Marcela se odvážila ubytovat náš soubor ve svém domě cca 6 km od Nymburka. Přestože jsme byli blízko svých domovů, nenechali jsme se ničím rozptylovat. Naplnili jsme předem stanovený program, t.j udělat rozbor pohádky Upečené štěstí, pokročit ve hře Jelen v laguně, naplánovat Vosí rojení 2015 a hlavně se dobře pobavit. Jak jsme poslední listopadový víkend roku 2014 prožili se dočtete uvnitř reportáže.

Vzpomínka na rok 2013 - díl I.

Rok 2013 byl pro naše divadlo významný. Slavili jsme desáté výročí založení našeho souboru. Tak si ho připomeňme, jaký byl.

Když jsme se před deseti lety učili DÍVČÍ VÁLKU, nic jsme o divadle nevěděli a řídili se pouze intuicí. A také proč bychom měli vědět... DÍVČÍ VÁLKA je přeci "profláknutý" divadelní kus a originál je tak skvělý, že není potřeba nic nového vymýšlet. Kromě toho jsme se tuto hru učili pro jedno jediné představení. Nakonec vše dopadlo jinak (více se můžete dočíst zde). Je na snadě, že jsme se v tomto jubilejním roce museli k této hře vrátit. Ale vraťme se k podstatě této reportáže.

Povodeň ovlivnila také naši divadelní činnost

V důsledku povodně v naší obci jsme byli nuceni zrušit divadelní představení a zkoušky. Dnes (středa 5.6.2013 v 9:30 hodin) je konečně zrušena evakuace obyvatelstva, a tak teprve v následujících dnech budeme moci zkontrolovat, jak se velká voda podepsala na našich kostýmech a rekvizitách.

Obyvatelé celé naší vesničky děkují za pomoc, kterou jste nabídli při likvidaci následků povodně. Velmi si toho všichni vážíme.

První oslava se vydařila

V únoru jsme se vrhli do první oslavy desátého výročí od založení našeho divadleního spolku V.O.S.A. Nám, kteří jsme stáli u zrodu, se ani nechce věřit, že už je to celé jedno desetiletí, co si ze sebe děláme dobrovolně legrácky. O našem narozeninovém večírku se dočtete uvnitř této reportáže.

Vzpomínky na divadelní toulky I.

Vzpomínáme na víkendové divadelní zájezdy, které jsme si pěkně užili. První toulky vás zavedou do Krkonoš za hruškou.

Střelečské soustředění

Reportáž z víkendového divadelního soustředění

Panorama Střevač

Bedňák ve Střevači zaválel

Reportáž z představení ve Střevači

VLP Straky

Reportáž z našeho představení ve Strakách (21. 10. 2012)

Nová pohádka se připravuje

Příští rok bude naše divadlo slavit desítku od svého vzniku. Jsme spolek nadšených amatérů, kteří se rádi neohroženě hrnou do všeho, co se kolem divadla děje. Na Vosím rojení 2013 Vám zopakujeme vše, co se nám za těch 10 let podařilo (to, co se nepodařilo, si necháme na jindy). A jako takový bonus si představuji, že uvedeme do života novou veselou pohádku. O peripetiích kolem jejího zrodu si přečtěte tento článek.

Vosí rojení 2012

Magické Vosí rojení - s pořadovým číslem osm - máme za sebou. Vynaložili jsme na něj několik měsíců příprav, které byly odměněny bohatou návštevností. Do soutěží se zapojilo celkem 79 dětí. Tento počet je pro Vosí rojení rekordní. V předchozích letech přicházelo během první půl hodiny cca deset dětí a jejich počet se ustálil po cca hodině po začátku na počtu kolem třiceti. Jak jsme vše zvládli a čím vším jsme přítomné potěšili si můřete přečíst v této reportáži.

Rybaření v Bossu

V neděli 13. května 2012 se vydala skupinka pěti hereckých nadšenců na představení v poděbradském Boss Baru. Byli to Mireček, Milada a Ivo Ryšaví, Martin Bohuslav a Marcela Voňková, která jela jako technický doprovod. Na programu byla hra "Jak to vidí ryby z vody".

Vygenerované za: 2.68 sekund
9,217,609 návštěv